Odbor finanční
Odbor finanční zabezpečuje zejména následující činnosti:
- sleduje a analyzuje aktuální finanční situaci města a optimalizuje využití bankovních služeb
pro potřeby města, vyhodnocuje stav volných finančních prostředků města a předkládá orgánům
města návrhy na jejich optimální využití - Zpracovává finanční podklady a analýzy pro financování investičních i neinvestičních akcí
města. - na úseku finanční účtárny vede účetnictví města včetně účetnictví vedlejší hospodářské činnosti
(VHČ) - na úseku pokladny úřadu zajišťuje hotovostní příjmy a výdaje města
- na úseku rozpočtu města zpracovává návrh rozpočtu města a návrh závěrečného účtu města,
zpracovává rozbory hospodaření města a jeho organizací; zpracovává rozpočtový výhled města - na podnět jednotlivých správců rozpočtu zpracovává návrhy na změny schváleného rozpočtu
(rozpočtová opatření) a předkládá je orgánům města - zpracovává návrh plánu VHČ a návrh na rozdělení zisku, přitom spolupracuje s odborem
bytového a tepelného hospodářství - zajišťuje aktualizaci ekonomické části listů budov vedených odborem správy budov a tepelného
hospodářství (zejm. roční výnos, roční výdaje, roční zisk/ztráta, účetní hodnota, odhad reálné
hodnoty, roční účetní odpis) - zabezpečuje zpracování a podání daňových přiznání a úhradu daní (pokud není tato činnost pro
konkrétní daň svěřena jinému odboru), zajišťuje finanční vztahy se státem a krajem; - zajišťuje provádění dokladových inventur a porovnávání inventurních soupisů s účetním
stavem - zajišťuje výkon státní správy podle zákona o loteriích a jiných podobných hrách, (např.
vydávání povolení k provozu výherních hracích přístrojů a rovněž loterií a tombol) - zajišťuje výkon samosprávy a státní správy na úseku školství v rozsahu příslušných právních
předpisů; vede personální agendu ředitelů škol a školských zařízení; vede agendu školských rad - spolupracuje se školskými zařízeními v samostatné působnosti, spolupracuje při řešení jejich
úkolů ve městě - rozhoduje o uložení odvodu a penále za porušení rozpočtové kázně dle zákona o rozpočtových
pravidlech územních rozpočtů - vede evidenci příjmů a čerpání dotací získaných tuzemskými poskytovateli (ministerstva, kraj,
úřad práce, granty firem), i dotací z fondů EU - provádí závěrečné finanční vypořádání dotací dle požadovaných termínů
- zpracovává podklady pro sestavení státního závěrečného účtu
- vede agendu místních poplatků vybíraných na základě OZV, pokud není některý z nich
výslovně svěřen jinému odboru - vede evidenci pohledávek města, zajišťuje, koordinuje a kontroluje nakládání s nimi
Pokladna pro veřejnost
- úhrada poplatků za komunální odpad
- úhrada poplatku ze psa a další poplatky
Bc. Vránová Klára | vedoucí odboru | +420 544 121 116 | klara.vranova (@zav) slavkov.cz | Více informací |
Škrabalová Bronislava | účetní | + 420 544 121 131 | bronislava.skrabalova (@zav) slavkov.cz | Více informací |
Jílková Marie | účetní | +420 544 121 118 | marie.jilkova (@zav) slavkov.cz | Více informací |
Krchňavá Romana | školství | +420 544 121 115 | romana.krchnava (@zav) slavkov.cz | Více informací |
Mgr. Majárková Vendula | účetní | +420 544 121 121 | vendula.majarkova (@zav) slavkov.cz | Více informací |
Bc. Cenková Jarmila | pokladní, správa místních poplatků | +420 544 121 117 | jarmila.cenkova (@zav) slavkov.cz | Více informací |
Palackého nám. 65
684 01 Slavkov u Brna
Průjezdem do vnitrobloku – první dveře VPRAVO
Palackého nám. 65
684 01 Slavkov u Brna
Průjezdem do vnitrobloku – první dveře VPRAVO
Pondělí | 7:30–11:30 | 12:30–17:00 |
Úterý | – | – |
Středa | 7:30–11:30 | 12:30–17:00 |
Čtvrtek | – | – |
Pátek | – | – |