Jak vrátit vstupenky za zrušený koncert Stinga
Pokud jste vstupenku na koncert Slavkov Open 2019: Sting – My Songs pořídili v informačním centru ve Slavkově u Brna, budou vám peníze od pondělí 15.7. vyplaceny zde.
lhůta pro vracení je 30 dní
Otevírací doba je každý den od 9.00 do 17.00 (11:30-12:00 polední přestávka).
Vstupné se vrací těmito způsoby:
Ticketportal
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou – vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny.
O navrácení platby není nutné žádat – vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket – vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat – vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity
vstupenky spolu s objednávkou je třeba doručit na adresu centrální kanceláře (Politických vězňů 15, Praha 1)
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu se vstupenkami je třeba doručit na adresu centrální kanceláře (Politických vězňů 15, Praha 1)
Ticketmaster
Vstupenky zakoupené na prodejním místě je možné vrátit na pobočce, kde byly zakoupeny.
V případě, že jste vstupenky obdrželi poštou, je můžete vrátit v naší centrále Ticketmaster Rokoko na Václavském náměstí 38, Praha 1 nebo je zašlete na naší adresu – Ticketmaster Česká republika a.s., Jungmannova 26/15, 110 00, Praha 1 a peníze vám budou vráceny zpět přes platební bránu.
V případě nákupu TicketFastu či eTicketu (vstupenky, kterou si sami vytisknete či obdržíte na mobilní telefon) a u objednávek s osobním vyzvednutím, které nebyly doposud vyzvednuty, nám stačí e-mailem zaslat číslo objednávky. V ostatních případech je vždy vyžadován originál vstupenky.