• Stockholm 1

Logo Města Slavkov u Brna

*Popis činnosti odboru

Odbor kanceláře tajemníka zabezpečuje zejména následující činnosti:

  • spolupracuje při přípravě zasedání zastupitelstva a schůzí rady, především při kompletaci a rozesílání podkladů pro tato jednání;
  • zajišťuje zřízení a činnost pracoviště krizového řízení, které zabezpečuje plnění úkolů OÚ a OÚ ORP podle krizového zákona, dále podle zákona o IZS, agendy civilní ochrany, na úseku obrany státu, zajišťuje plnění povinností obce podle zákona o utajovaných informacích a bezpečnostní způsobilosti, vede agendu hospodářských opatření pro krizové stavy;
  • administrativně zajišťuje činnost organizační složky Jednotka sboru dobrovolných hasičů,
  • zajišťuje správu počítačové sítě, informačních systémů města, webových stránek města, technicky zajišťuje propojení s ostatními informačními systémy veřejné správy (dopravní agendy, datové schránky, základní registry, apod.), zajišťuje agendu kybernetické bezpečnosti;
  • zajišťuje komplexní mzdovou a personální agendu (např. i evidenci razítek, vystavování a evidenci průkazek, evidenci školení, zajištění praxe studentů, evidenci publikací a tiskovin, spolupráci s kronikářkou, atd.);
  • zajišťuje sekretariát tajemníka
  • zabezpečuje agendu veřejných sbírek;
  • poskytuje právní služby starostovi města, místostarostovi, tajemníkovi, zaměstnancům města zařazeným do městského úřadu, členům městského zastupitelstva a ředitelům příspěvkových organizací města v oblasti jejich funkčního a pracovního působení na úseku samostatné i přenesené působnosti města, formou konzultační činnosti, přípravy, aprobování, sepisování písemností právního charakteru;
  • zajišťuje revizi, přípravu a evidenci obecně závazných vyhlášek a nařízení města;
  • zajišťuje zastupování města v soudních řízeních;
  • v rozsahuje stanoveném vnitřním předpisem zajišťuje vymáhání pohledávek;
  • vede evidenci válečných hrobů;
  • technicky i organizačně zabezpečuje režim elektronické úřední desky a elektronické podatelny;
  • vede evidenci smluv a zajišťuje jejich zveřejnění v registru smluv;
  • vede pro radu města personální agendu ředitelů neškolských příspěvkových organizací zřizovaných městem;
  • vede agendu soudců přísedících;
  • zabezpečuje výkon působnosti vyvlastňovacího úřadu;
  • vydává ověřené výstupy z informačních systémů veřejné správy;
  • metodicky zajišťuje realizaci nástrojů zvyšování kvality ve veřejné správě pro úřad (např. benchmarking, Dobrý úřad);
  • technicky zajišťuje provoz webových stránek města;
  • vede agendu ztrát a nálezů;
  • objednává, eviduje a vydává kancelářské a hygienické potřeby;
  • provádí legalizaci a vidimaci;
  • zajišťuje vyvěšení státní vlajky na budovách úřadu při státních svátcích
  • zajišťuje činnost podatelny, doručování pošty;
  • zabezpečuje správu fyzické úřední desky;
  • příjimá žádosti o výpis z rejstříků trestů, výpisy z CzechPOINTu;
  • zajišťuje evidenci, provoz, údržbu, opravy, pojištění a hospodárné využití služebních vozidel;
  • eviduje služební cesty a spotřebu PHM;
  • vede evidenci stížností;
  • metodické vedení spisové služby (včetně systému VERA) a skartačního řízení;
  • vede agendu k zákonu č. 106/1999, včetně zpracování výročních zpráv;